شهردار کاشمر خاطرنشان کرد:

شهر کاشمر به مدت سه شب مه پاشی ضد عفونی می شود

کاشمر (پانا)- شهر کاشمر به مدت سه شب مه پاشی ضد عفونی می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شهر کاشمر به مدت سه شب مه پاشی ضد عفونی می شود

سلیمانی: شهردار کاشمر در گفتگو با پانا گفت: در صورت مساعد بودن هوا تمامی شهر به مدت سه شب جهت مبارزه با ویروس کرونا مه پاشی می شود.
او با بیان اینکه شهروندان با اجرای توصیه های بهداشتی که اعلام می شود و ماندن در منازل می توانند از انتشار این ویروس به افراد دیگر جامعه جلوگیری کنند؛ افزود: در همین زمینه شهرداری کاشمر با توجه به فعالیت روزانه تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری و خدماتی که به شهروندان صورت می گیرد؛ جهت مبارزه با انتشار ویروس کرونا، روزانه تاکسی ها و دو بار در روز اتوبوس های شهری ضد عفونی می شوند.
شهردار کاشمر ادامه داد: تمامی فعالیت های ضدعفونی و گند زدایی که توسط شهرداری انجام می گیرد طبق ترکیبات مواد ضد عفونی اعلام شده توسط مرکز بهداشت صورت می گیرد.

شهردار کاشمر در ادامه از فعالیت دو اکیپ ضد عفونی و گند زدایی پارک های شهر خبر داد و گفت: این افراد ضدعفونی و گند زدایی مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، پارک ها و سرویس های بهداشتی عمومی را انجام می دهند
سلیمانی افزود: جهت اطلاع رسانی و طریقه مبارزه با بیماری ویروس کرونا بیش از 10 هزار تراکت توسط شهرداری کاشمر تهیه شده است که توسط پاکبانان در سطح شهر در حال توزیع است.
او ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و اقداماتی که توسط پزشکان و پرستاران و همچنین مرکز بهداشت و شهرداری در شهر انجام می گیرد؛ هیچ فردی به این بیماری مبتلا نشود. همچنین با هشدارهایی که داده می شود تنها راه جلوگیری از انتشار این ویروس عدم حضور مردم در اجتماعات و ماندن در منازل است که امیدواریم شهروندان به این امر توجه جدی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار