همایش پیشتازان درکانون فرهنگی تربیتی آفتاب منطقه19

تهران (پانا) - با حضورمعاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19 و مدیرسازمان دانش آموزی منطقه19 و جمعی از اساتید پیشکسوت، همایش 4000 نفری (آموزشی،تفریحی) پیشتازان دختر و پسر آموزشگاه های منطقه19 در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب واقع در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیشتازان درکانون فرهنگی تربیتی آفتاب منطقه19

مهدی شاملو معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه19با بیان اینکه همایش های پیشتازان در منطقه علاوه بر آموزش امور تشکیلاتی به دانش آموزان پیشتاز حس همدلی و همکاری را تقویت می کند، عنوان کرد: دانش آموزان را برای ورود به جامعه و ایفای نقش های واقعی اجتماعی آماده می کند.

شاملو گفت: همایش های پیشتازان با شعار(همفکری، همدلی و همکاری) در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب واقع در منطقه19 نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان بر جامعه می گذارد .

شاملو، با اشاره به اینکه همایش های پیشتازان از مهم‌ترین برنامه های سازمان دانش آموزی در منطقه است که در وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است و در درون تشکیلات سازمان دانش آموزی اجرا می شود اضافه کرد: همایش ها و اردوهای پیشتازان باعث ایجاد خلاقیت، ابتکار، نوآوری، همدلی و قانون مندی را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند .

فاطمه فرهمندنسب، مدیرسازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 گفت: دانش آموزان با حضور در تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی در کنار داشتن روحیه، شور و نشاط، اعتماد به نفس، تعاون و همکاری و مهارتهای اجتماعی را نیز می آموزند .

مدیرسازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگار دانش آموز و توسعه خبرگزاری پانا در منطقه را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست .

فرهمندنسب با اشاره برگزاری برنامه سیل مهربانی، از مشارکت بیش از هزار دانش آموز در این آئین خبر داد .

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی منطقه با تاکید بر پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ناصرشمس از اساتید پیشکسوت سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه19 تجربه های (اردویی،آموزشی و تفریحی) موفق خود را در زمان تصدی مدیریت سازمان دانش آموزی برای دانش آموزان ومربیان بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار