اجرای طرح مدام در دبیرستان شاهد صابرین منطقه 1

تهران(پانا)- دانش آموزان دبیرستان شاهد صابرین یک روز پر از تجربه، همراه با شور و نشاط را تجربه کردند. بر اساس این طرح در یک روز از سال تحصیلی، دانش آموزان اداره امور مدرسه را برعهده می گیرند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدام در دبیرستان شاهد صابرین منطقه 1
دانش آموزان دبیرستان شاهد صابرین یک روز پر ازتجربه همراه با شور و نشاط را تجربه کردند. در ابتدا فلاحی مدیردبیرستان برای توجیه دانش آموزان در مورد این طرح توضیحاتی داد.
وی گفت: بر اساس این طرح در یک روز از سال تحصیلی، دانش آموزان اداره امور مدرسه را برعهده می گیرند و در نقش مدیر، معاونان و دبیران به انجام وظیفه می پردازند. هدف از انجام این طرح، آشنایی دانش آموزان با مسئولیت پذیری، مشکلات مدرسه، هم فکری درحل مشکلات است. دانش آموزان دراین طرح در اداره مدرسه مشارکت یا در کلاس های درس، تدریس می کنند و یا کمک یار خدمتگزار مدرسه می شوند.
در ادامه فلاح در اهمیت این طرح گفت: اگر دانش آموزان اهمیت این کار را درک کنند دیگر به آن به عنوان یک کار نمادین نگاه نمی کنند و به دنبال این نیستند که آن را فقط نمایش دهند. در حقیقت قرار است به واسطه این برنامه، مهارت های زندگی را بیاموزند.
وی افزود: بالاخره روز موعود فرارسید و دانش آموزان براساس نقشی که در مدرسه به عهده داشتند شروع به کار کردند. بعضی ها با اعتماد به نفس بالا خود را در آن نقش باور کرده بودند و بعضی مشخص بود نیاز به تمرین بیشتری دارند. واقعا روز متفاوتی برایمان رقم خورد. به امید روزهای روشن تر برای ما دانش آموزان
خبرنگار دانش آموز: ثنا رفیعا دبیرستان شاهد صابرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار