مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

میانگین 530 هزار تومانی سرانه ماهیانه دریافتی ایتام زنجانی

زنجان (پانا) - بر اساس آمارهای موجود میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران بیش از میانگین کشوری است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
میانگین 530 هزار تومانی سرانه ماهیانه دریافتی ایتام زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار استاندار زنجان با خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرسلطانیه، گفت: حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب اثربخشی خدمات این نهاد در بخش های مختلف می شود.
وی با بیان اینکه طرح های اجرایی کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی با الگوگیری از روش و منش ائمه اطهار (ع) در حوزه رسیدگی به نیازمندان و با تکیه بر آموزه های دینی و اعتقادی طراحی شده است، افزود: ترویج سنت های حسنه اسلامی انفاق، احسان و نیکوکاری از طریق کمیته امداد موجب ارتقاء همدلی در جامعه برای رسیدگی اثربخش به خانواده های نیازمند و افزایش سرمایه های اجتماعی نظام می شود.
صفری اجرای طرح های اکرام ایتام ومحسنین به منظور حمایت مادی و معنوی خیران و حامیان از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد را از سرفصل های مهم کاری این نهاد در حوزه مشارکتهای مردمی عنوان کرد و ادامه داد: خیران با شرکت در این طرح ها و حمایت ماهیانه و مستمر از فرزندان معنوی ایتام و محسنین، در تأمین بخشی از هزینه های مورد نیاز این گروه از جامعه هدف کمیته امداد مشارکت می کنند.
وی با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد استان زنجان برای جذب 17000حامی جدید در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین در قالب پویش «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی یتیم»، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت بیشتر اقشار مختلف جامعه در این طرح ها زمینه ارائه خدمات اثربخش تر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود.
صفری با بیان اینکه استان زنجان به عنوان بهشت خیران و دیار کریمان بوده و مردم استان زنجان همواره در انجام مسئولیت های اجتماعی به ویژه در حوزه کاری این نهاد سرآمد هستند، افزود: شاخص های مشارکت خیران زنجانی در برنامه های اجرایی کمیته امداد از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به میانگین های کشوری در این بخش از جایگاه بالایی برخوردار است.
وی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران را 530 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: طبق آمارهای موجود میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان زنجان از محل کمک خیران نیز 242 هزار تومان است.
صفری همچنین ادامه داد: بر اساس تحلیل های انجام شده و آمارهای موجود میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران بیش از میانگین کشوری در این بخش است.
گفتنی است حضور در مراسم جشن انقلاب و دیدار مردمی استاندار زنجان در مسجد جامع شهر سلطانیه ، حضور در مراسم معنوی دیدار استاندار و هیئت همراه با خانواده شهید والامقام دیدار و تجلیل از خانواده شهید عالیقدر احمد جعفری از دیگر برنامه های مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان سلطانیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار