برپایی ایستگاه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در زیربارش برف و دمای منفی 10 درجه+عکس

امضای طومار " من یک سلیمانی ام" در تبریز

تبریز (پانا) - همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با برپایی ایستگاه در مسیر راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه با اجرای برنامه های مختلف، میزبان دانش آموزان، معلمان و سایر اقشار مردم بود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در زیربارش برف و دمای منفی 10 درجه+عکس

امسال بارش شدید برف و دمای منفی 10 درجه سبب شد تا مردم تبریز، راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت تر از سال های قبل را تجربه کنند.

بارش شدید برف که از دو روز گذشته در تبریز آغاز شده بود نتوانست از اراده مردم برای حضور و برپایی ایستگاه های فرهنگی جلوگیری کنند و همچنان مردم به صورت پرشور در راهپیمایی شرکت کردند.

سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی نیز همانند سایر اقشار مردم به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با برپایی غرفه ای با نام ایستگاه سازمان دانش آموزی استان در مسیر راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه، میزبان دانش آموزان، معلمان و سایر راهپیمایان بود.

برنامه های متنوع سازمان دانش آموزی استان از ساعت ۸ تا 12 با هدف ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا شد..

اجرای گروه سرود دانش آموزی تشکل پیشتازان، مصاحبه خبری خبرنگاران پانا با مسئولین و دانش آموزان و سایر اقشار مردم، پخش سرودهای انقلابی برای ایجاد فضای پر شور و نشاط انقلابی و امضای طومار " من یک سلیمانی ام" از جمله برنامه های غرفه سازمان دانش آموزی استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار