در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

بهرنگ دزفولی‌زاده: برای ساخت «بی صدا حلزون» دنبال پول کثیف نرفتیم

تهران (پانا) – بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان فیلم «بی‌صدا حلزون» عقیده دارد پولی که برای ساخت فیلم وارد پروژه می‌شود انرژی دارد و این انرژی بر کیفیت فیلم تاثیر می‌گذارد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بهرنگ دزفولی‌زاده: برای ساخت «بی صدا حلزون» دنبال پول کثیف نرفتیم

بهرنگ دزفولی‌زاده یکی از فیلمسازان بخش «نگاه نو» در جشنواره فیلم فجر امسال است که بعد از سالها تجربه در حوزه عکاسی سینما و ساخت فیلم مستند و کوتا، با نخستین اثر بلند سینمایی خود به نام «بی‌صدا حلزون» در جشنواره حضور دارد.
هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بیژن بافکار و بهنوش بختیاری بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

دزفولی‌زاده کارگردان «بی‌صدا حلزون» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره داستان فیلم خود می‌گوید: «قصه زن و شوهری کم‌شنوا و ناشنوا است که پسری ناشنوا دارند. اتفاقات فیلم به این خانواده و انتخاب‌های افراد می‌پردازد.»



این کارگردان فیلم‌اولی مراحل ساخت فیلم خود را نوعی «پیرشدن سریع» توصیف می‌کند و می‌گوید: «شرایط ساخت فیلم و مشکلاتی که در راه تولید داشتم خصوصا درمورد انتخاب سرمایه‌گذار بسیار سخت و روح‌فرسا بود. من به دنبال پیداکردن سرمایه‌گذاری بودم که با هدف پولشویی و رانت‌خواری وارد این حوزه نشده باشد و سرمایه شخصی‌اش را وارد پروژه کند. سرمایه‌گذاری که دانش و دغدغه فرهنگی داشته باشد؛ چون به نظر من پولی که صرف ساخت فیلم می‌شود انرژی دارد و این انرژی می‌تواند روی اتفاقات فیلم و کیفیت آن تاثیرگذار باشد. »

وی ادامه داد: «بالاخره آقای بیژن بافکار به عنوان سرمایه‌گذار به پروژه پیوستند که سالها در زمینه تجهیزات ناشنوایان فعالیت کردند و سرمایه شخصی خود را وارد پروژه کردند. ایشان یکی از بازیگران فیلم هم هستند.»

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار