برگزاری جلسه رابطین مشاور مدارس ابتدایی و متوسطه دوره دوم در منطقه19

تهران (پانا) - کارشناس مشاور آموزش و پرورش منطقه 19 از برگزاری جلسات آموزشی ویژه رابطین مشاور در دوره ابتدایی و متوسطه دوره دوم در اتاق ضمن خدمت اداره خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه رابطین مشاور مدارس ابتدایی و متوسطه دوره دوم در منطقه19

تکتم سیف الهی، کارشناس مشاور آموزش و پرورش منطقه 19 با بیان اینکه این نشست در خصوص چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزان و جلب اعتماد آنها می باشد نکاتی را بیان کرد.

وی در ادامه: در مورد علائم و نشانه‌های اختلالات روانی ورفتاری ، فرق بین این اختلالات و چگونگی برخورد با دانش آموزان دارای مشکل و کسب مهارت خود آگاهی توضیحات لازم را ارائه دادند.

سیف الهی افزود: وظایف رابطین مشاور دوره ابتدایی در منطقه شناسایی دانش آموزان نیازمند به خدمات مشاوره ای و ارجاع به موقع به مرکز مشاوره منطقه 19 می باشد و در ادامه به معرفی مرکز مشاوره اشاره نمود.

سیف الهی اضافه کرد: در این مرکز حجم عمده فعالیت‌ها معطوف به دانش‌آموزان است ولی گاهی برای هدایت دانش‌آموزان نیاز است که با خانواده و معلم دانش‌آموز نیز صحبت شود.

وی خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره دانش آموزی با مشارکت مدرسه و خانواده ها فعالیت می‌کنند و به خانواده‌ها خدمات ارائه می‌دهند .

کارشناس مشاور آموزش و پرورش منطقه 19 در انتهای برگزاری جلسه با اشاره به طرح «رابطان هسته‌های مشاور» عنوان کرد: این طرح در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره دوم انجام می‌شود و رابطان «هسته‌های مشاور» نقش مشاور مدرسه را ایفا می‌کنند و از معلمان هستند، ضمن این‌که برخی دوره‌های مختلفی را دیده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار