نگاه مثبت بازیگران فیلم اولی به جشنواره فیلم فجر

تهران (پانا)- با اعلام اسامی فیلم های بخش «نگاه نو» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ،رقابت در این بخش به طور رسمی آغاز شد.هیات انتخاب، امسال 10 فیلم فیلم اولی را انتخاب کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نگاه مثبت بازیگران فیلم اولی به جشنواره فیلم فجر

رضا بهبودی، محمود نظرعلیان و توماج دانش‌بهزادی بازیگرانی هستند که به ترتیب در فیلم‌های «ریست»، «پوست» و«لباس شخصی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این سه بازیگر گفت و گوی کوتاهی درباره انتخاب این فیلم‌ها داشته‌ایم.

رضا بهبودی: «ریست» فیلم با کیفیتی است
«رضا بهبودی» بازیگر فیلم «ریست» درباره همکاری با کارگردان‌های جوان گفت: در فیلم قبلی محمدرضا لطفی به عنوان بازیگر همکاری داشتم و به خوبی با علائق و دغدغه هایش آشنا بودم و این آشنایی در حضورم در این فیلم بی‌تاثیر نبود.


بهبودی در ادامه افزود: فیلمنامه و نقشی که در فیلم «ریست» بازی کردم هم قابلیت‌های خوبی در اختیارم قرار داد که بتوانم کارم را درست انجام بدهم. من از ابتدای شکل‌گیری متن فیلمنامه در جریان کار بودم و با شناخت کامل وارد کارشدم.
این بازیگر گفت: تمام عوامل با جدیت در این فیلم همکاری داشتند و فیلم با کیفیتی روانه جشنواه فیلم فجر شده است که می‌تواند نظرات مثبتی را به خودش جلب کند و معتقدم برای هر بازیگری بسیار جذاب است که با کار یک فیلمساز جوان در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد و بازی‌اش مورد ارزیابی قرار بگیرد.

نظرعلیان: «پوست» فیلم سختی بود
«محمود نظر علیان» بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون و بازیگر فیلم «پوست» به کارگردانی برادران ارک درباره همکاری و حضورش درفیلم دو فیلمساز جوان فیلم‌اولی که اثرشان در بخش سودای سیمرغ نیز پذیرفته شده، خاطرنشان کرد: از پنج دهه قبل که در انجمن سینمای جوان زنجان فعالیت داشتم همیشه از همکاری با جوان ها استقبال کرده‌ام و دوست دارم بتوانم تجربیاتم را به آنها منتقل کنم چون کار با جوان‌هایی که انگیزه دارند، همیشه می‌تواند تبعات خوب و سازنده‌ای داشته باشد.


بازیگر «سیزده 59» در بخش دیگر سخنانش متذکر شد: فیلمبرداری فیلم با سختی‌های زیادی در خارج از تهران و در شهرستان انجام شد و امیدوارم که فیلم بتواند در جشنواره فیلم فجر دیده شود و بازتاب‌های مثبتی داشته باشد .

دانش بهزادی: «لباس شخصی» شانس موفقیت دارد
«توماج دانش بهزادی» بازیگر تئاتر و سینما و بازیگر فیلم «لباس شخصی» به کارگردانی امیر عباس ربیعی در باره حضور در فیلم و همکاری با کارگردان های جوان گفت: همیشه از همکاری با کارگردان‌های جوان استقبال می کنم و تا حد توانم سعی می کنم در ساخته شدن فیلمشان به آنها کمک کنم. در سال‌های اخیر در خیلی از فیلم های کوتاه فیلمسازان جوان هم حضور داشته‌ام و اغلب این فیلم‌ها بسیار موفق هستند.


دانش بهزادی در ادامه گفت: «امیرعباس ربیعی» را از فیلم‌های کوتاهش می‌شناختم و می‌دانستم در سینمای حرفه‌ای می‌تواند موفق باشد و به نظر من، فیلمنامه این فیلم خیلی خوب و درست نوشته و با دقت هم کارگردانی شده است.
این بازیگر با اظهار امیدواری نسبت به موفقیت فیلم در بخش نگاه نوی جشنواره عنوان کرد: داستان فیلم «لباس شخصی» در دهه شصت می‌گذرد و مروری واقع‌نمایانه‌ای به اتفاقات این دهه دارد و به لحاظ موضوعی بسیار جذاب است و می‌تواند در جشنواره حرف‌های زیادی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار