به زودی سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس پیمایش اختصاص می یابد

به زودی سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس پیمایش اختصاص می یابد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت : به زودی سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس عملکرد و پیمایش اختصاص می یابد ،

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به زودی سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس  پیمایش اختصاص می یابد

سید حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت : به زودی سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری بر اساس عملکرد و پیمایش اختصاص می یابد ،

از این رو از رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری استان تقاضا میشود با مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

وی افزود برای کسانی هم که امکان حضور درمراکز ثبت نام فراهم نیست می توانند با مراجعه به پایگاه WWW.SMARTCARD.RMTO.IR با آگاهی از شرایط اعلام شده ثبت نام کنند .

مهندس علم با بیان شرایط رانندگان وانت بارها برای دریافت کارت هوشمند تصریح نمود : رانندگان با داشتن حداقل 23 سال سن و دارای گواهینامه رانندگی مجاز و مدرک تحصیلی پایان ابتدایی و یا نهضت سواد آموزی میتوانند کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت بار دریافت دارند.

وی افزود:رانندگان همچنین لازم است تصویر شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم را ارایه نمایند و موقع مراجعه برای ثبت نام نیز دو قطعه عکس 4*3، برگ سلامت جسمی و روحی و همچنین گواهی عدم اعتیاد و گواهی عدم سوء پیشینه راتحویل دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در مورد شرایط ناوگان هم گفت : برای صدور کارت هوشمند برای ناوگان ، سن وانت بار حداکثر 40سال است و ارائه کارت وسیله نقلیه ، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر و بیمه نامه شخص ثالث و اعلام شماره شبای معتبر مالک خودرو نیز ضروری است .

وی افزود : با توجه به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در آینده نزدیک از رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری توصیه میشود در اسرع وقت برای ثبت نام اقدام تا در ماه های آینده برای تردد و دریافت سهمیه دچار مشکل نشوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار