نماینده ولی فقیه در لرستان: خانواده‌های آمریکایی فرزندان خود را از خاورمیانه فرابخوانند

خرم آباد (پانا) - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: به خانواده سربازان آمریکایی نصیحت می کنم فرزندان خود را از منطقه خاورمیانه برای بازگشت به کشورشان فرابخوانند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در لرستان: خانواده‌های آمریکایی فرزندان خود را از خاورمیانه فرابخوانند

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضاشاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود:‌ از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده های سربازان آمریکایی می گوییم رهبران شما قابل نصیحت نیستند، و ما هم جواب موشک را با گل و شیرینی نمی دهیم.

وی با بیان اینکه تعدی به جمهوری اسلامی با تعدی پاسخ داده می شود تصریح کرد:‌ خانواده های آمریکایی اجازه ندهند فرزندان آنها دوباره به منطقه ما اعزام شوند چراکه آنچه از سوی سربازان اسلام به شما رسید تنها یک سیلی بود وگرنه انتقام این است که هرچه زودتر منطقه ما را ترک کنید.

وی اظهار داشت: گرچه سیلی محکم سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد را تبدیل به عین الجسد کرد و آنچنان مبتکرانه بود که وحشت را در میان دشمنان ایجاد کرد اما ترک منطقه انتقام ما است.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به هفتمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: از امت حزب الله در همه شهرها و روستاها قدردانی می کنیم که به محض شنیدن این حادثه دلخراش به صحنه آمدید و ابراز احساسات کردید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تقدیر از اقشار مختلف ؛‌ فرهیختگان و نخبگان گفت: شهادت این سردار بزرگ نه‌تنها در داخل کشور بلکه بیرون مرزها واکنش های گسترده ای داشت و مردم در پنج قاره جهان حماقت شیطان بزرگ را محکومکردند.

وی ادامه داد: نادان های کاخ سفید و کاخ الیزه و قصر نشینان بدانند شما در زمان امام راحل تمام دسیسه ها را به کار بردید تا جلوی انقلاب و نفوذ آن به لبنان و دیگر کشورها را بگیرید نابراین همه نقشه ها را به کار بردید تا در عراق حاکم شوید. اما چه نصیب شما شد؟

وی افزود: خودتان گفتید هرجا ایران حضور یافت نتوانستیم به پیروزی برسیم.آیا غیر از این بود که در لبنان پس از شهادت سید عباس موسوی و در یمن پس از شهادت برادر رهبر شیعیان حوثی، هیمنه شما شکسته شد و نقشه های شما نقش برآب شد.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: ازمقام رهبری و فرزندان عزیزمان در سپاه پاسداران که با اقدام قاطع خود آرامش را به دل ها برگرداندند و غرور و عزت ملی را به ارمغان آوردند تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی افزود:‌ مردم لرستان به دفتر ما مراجعه کردند و با نام و امضا خواستار تشکیل گردان های سپاه قدس شدند و خواستند مقدمات را برای ادامه راه سلیمانی فراهم کنیم ازین رو وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی ایجاد شده را باید پاس بداریم.

وی با تاکید بر افزایش خدمت رسانی ها به مردم گفت: این وحدت در سایه سار ولایت و رهبری و انقلابی گری سردار سلیمانی که خودش را فانی‌رهبری می دانست شکل گرفت وما نیز باید آن را با اطاعت از رهبری تداوم ببخشیم.

وی با اشاره به دیدار با بسیجیان استان افزود: تفکر اطلاعات از رهبری و تداوم راه شهید سلیمانی را در خواهران و برادران بسیجی دیدم و مطمن باشید که این آموزه ها را افرادی همانند سردار سلیمانی می سازند .

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: شهید سردار سلیمانیمعلم و استادی مانند امام راحل داشت و زیر نظر مقام رهبری بود که این مراتب را فرزندان؛ نوجوانان؛ دانش آموزان و جوانان لرستان نیز می توانند طی کرده و همچون شهدی بزگوار دل رابه ایمان و تقوا گره زده و خود را فانی ولایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تسلیت ایام فاطمیه و اشاره به رحلت حجت الاسلام هاشمی رسولی محلاتی گفت: این شخصیت بزرگوار از ابتدا در کنارامام راحل بود ؛‌ نقش بی بدیلی در دفتر ایشان ایفا کردند و پس از آن نیز به همان شیوه در کنار رهبر انقلاب حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار