فیلم کوتاه «انگاره» آماده نمایش شد

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «انگاره» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری با پایان مراحل فنی آماده نمایش در شهر تورنتو کانادا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «انگاره» آماده نمایش شد

به گزارش روابط عمومی گروه زندگی، جعفر مهیاری نویسنده و کارگردان که پیش از این عمده فعالیتش در عرصه تئاتر بوده، به‌تازگی ساخت فیلم کوتاه "انگاره" را به پایان رسانده و 27 فوریه (8 اسفندماه) این اثر را در تورنتو کانادا به نمایش درخواهد آورد.

موضوع این فیلم درباره دو خواهر است که یکی از آن‌ها در جستجوی گم‌شده‌ای است که هیچ‌وقت نتوانسته آن را پیدا کند. خواهر کوچک‌تر او در تلاش است تا به او کمک کند مسیرش را تغییر دهد و آن گم‌شده را بیابد. درواقع خواهر بزرگ‌تر همواره از طریق یک مسیر به دنبال گمشده خود بوده و خواهر کوچک‌تر در تلاش برای رسیدن به مسیرهای جدید است.

به گفته مهیاری، محتوای این اثر دو نکته در دل خود دارد، یک کشف تازه‌ها به دور از کهنگی با رویکردی نوگرایانه و دوم حفظ داشته‌ها و میراث گذشته با رویکردهای تازه؛ که در دل اثر جزئیات آن مطرح می‌شود.

"انگاره" با طراحی، نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و بازی سارا پهلوانی، الهام جلالی با مدت زمان 15 دقیقه از 27 تا 29 فوریه (8 تا 10 اسفندماه) برای سه شب در تئاتر لایبرری در شهر تورنتو روی پرده می‌رود.

سایر عوامل فیلم "انگاره" به این شرح است: طراح، نویسنده و کارگردان: جعفر مهیاری؛ تهیه‌کننده: گروه تئاتر زندگی؛ بازیگران: سارا پهلوانی، الهام جلالی؛ مدیر تولید و مستندساز پشت صحنه: محمد رحمانی؛ طراح لباس، منشی‌صحنه، برنامه‌ریز و دستیار: اعظم شکوفه‌پور؛ فیلم‌بردار و نورپرداز: مسعود خداداد؛ تدوین، اصلاح رنگ و نور و صداگذاری: هژیر کبودیان؛ صدابردار: مهدی اربابون؛ آهنگساز: الیاس شیری؛ دستیار فیلم‌بردار: ایمان فیض‌پور؛ عکاس و مشاور امور فنی و تصویربرداری: حسن محمدی؛ مدیر امور بین‌الملل: فرشاد ندایی؛ روابط امور بین‌الملل: نیکو راسی؛ مشاور کیفی و اجرایی پروژه: مجید رضایی؛ طراحان گریم: حمید مرادی، ونداد درویشیان؛ اجرای گریم: ونداد درویشیان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار