نمایش فیلم « غریبه کوچک» در باشگاه فیلم گالری رج

تهران (پانا) – فیلم سینمایی « غریبه کوچک» ساخته لنی آبراهامسون در باشگاه فیلم گالری رج به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۸۷۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم « غریبه کوچک» در باشگاه فیلم گالری رج

آبراهامسون پس از سه سال از فیلم بسیار تحسین شده خود یعنی «اتاق» با یک فیلم وحشت و اقتباس از رمان مشهور سارا واترز، بازگشته است. «اتاق» فیلم چهارم او کاندید ۴ اسکار شد و حتی در میان ۲۵۰ فیلم مهم تاریخ سینما از نظر مخاطبان IMDB قرار گرفت. اتاق رگه‌های زیادی از وحشت و دلهره را در خود جای داده بود اما این بار نیز فیلمش که فضای مرموزی دارد همان ریشه‌ها را در خود جای داده است. آلان زیلبرمن منتقد واشنگتن پست معتقد است آبراهامسون در مقام یک کارگردان می‌تواند تنها ناظری باشد و ما را در فضاهای پیش فرضی که ژانر وحشت دارد رها کند اما او از نگاه ما آشنایی زدایی می‌کند و ما را غرق در فضای دیگری می‌کند و به نظرم این حتی به نفع خودماست و ارزشش بیشتر است.

فیلم داستان پزشکی است که برای درمان یک بیمار به خانه قدیمی خانواده آیرس که بیش از 2 قرن قدمت دارد، فراخوانده می‌شود. اما با گذر زمان متوجه تغییراتی مرموز شده و سرنوشت او با سرنوشت این خانواده به یکدیگر پیوند می‌خورد.

فیلم«غریبه کوچک»روزپنج‌شنبه 22 آذر‌ماه 97 ساعت 18 در گالری رج به آدرس خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه‌حکیمی، شماره4، زنگ3 به نمایش درخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار