مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم در جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان گفت:

تمام برنامه ریزی های لازم جهت باز گشایی مطلوب مدارس در سال جاری مهیا شده است

زنجان(پانا)-یعقوب رحمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم در جلسه هم اندیشی مدیران متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان که با حضور معاون آموزش و متوسطه و رؤسای ادارات دوره اول و دوم اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد گفت: تمام برنامه ریزی های لازم جهت باز گشایی مطلوب مدارس در سال جاری مهیا شده است.

کد مطلب: ۸۴۶۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تمام برنامه ریزی های لازم جهت باز گشایی مطلوب مدارس در سال جاری مهیا شده است

در این جلسه یعقوب رحمانی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: هیچ مشکلی از لحاظ فضای آموزشی و پرورشی وتأمین نیروی انسانی مدارس وجود ندارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته مدارس شهرستان در سال جاری به صورت مطلوب بازگشایی خواهند شد.

رحمانی ، از جمله تحولات سال جاری را استقرار پایه دوازدهم در مدارس متوسطه دوم و لزوم پیش بینی دقیق فضا، امکانات و نیروی انسانی عنوان کرد و بر بررسی و برنامه ریزی دقیق کارشناسان و مدیران مدارس تأکید نمود.

وی افزود: در بحث نقل و انتقالات همکاران، پیش بینی های لازم صورت گرفته و با احتیاط در این زمینه عمل می شود تا مدارس شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه نشوند و با هم پوشانی مقاطع متوسطه اول و دوم و ورود نیروهایی از سایر مناطق مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به صرفه جویی در تخصیص نیروی انسانی و احتمال حذف و یا ادغام برخی از پست های اجرایی با توجه به دستور العمل جدید اشاره کرد و گفت: موانع و ابهاماتی نیز در این زمینه وجود دارد که در روزهای آتی رفع خواهد شد.

رحمانی تشریح نمود: مدیران مدارس نقش مهمی در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس دارند و اظهار امیدواری کرد: با کمک همه ی فرهنگیان و سایرمسؤلین شاهد برگزاری مناسب جشن شکوفه ها و زنگ مهر ومقاومت حسینی در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار