فرماندار اسلامشهر:تقدیر ازهمکاری کسبه ، اصناف و همراهی مردم اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: کسبه و اصناف شهرستان اسلامشهر همکاری مناسبی جهت تعطیلی واحدهای فروش کالاهای غیر ضروری داشتند .

کد مطلب: ۱۰۳۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:تقدیر ازهمکاری کسبه ، اصناف و همراهی مردم اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک‌آغاز ماه شعبان ماه شادی و سرور آل ا... و اعیاد مبارک شعبانیه در این رابطه اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچ اقدامی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثرتر از در خانه ماندن‌نیست.

او در ادامه با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور کشورمان در جلسه ستاد اقتصادی دولت در خصوص وضع مقررات سختگیرانه تر در کشور تصریح کرد: همه باید در شرایط خطیر فعلی به وظیفه خود بدرستی عمل کنیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تعطیلی مراکز تجاری که کالاهای غیر ضرور عرضه می کنند تصمیمی کشوری است و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت افزود: واحدهای صنفی که از این‌مقررات تخلف کنند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

او ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصادی دولت جهت پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اعطای تسهیلات دوساله بانکی با نرخ ترجیحی ۱۲درصد تا سقف ۷۵۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید که توسط بانکها پرداخت خواهد شد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: می دانیم که این وضعیت مشکلاتی برای کسبه و بازاریان به همراه خواهد داشت. ملت ایران به نوع دوستی و یاری رساندن به هموطنان خود شناخته می شود و به عنوان خدمتگزار مردم اسلامشهر از همه مالکان واحدهای صنفی درخواست دارم تا تخفیف های ویژه ای با توجه به شرایط خاص کشور برای مستاجران خود لحاظ کنند.

فرماندار اسلامشهر گفت: ملت ایران همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با گذشت، ایثار و از خودگذشتگی به پیروزی رسید شرایط دشوار و حساس کنونی را نیز با رعایت اصول بهداشتی، رعایت مقررات اعلامی از سوی مسئولان و حمایت از یکدیگر بخوبی سپری خواهد کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار