تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «موسوی» در سمنان

سمنان (پانا) - تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «موسوی » از گردان فاطمیون مدافع حریم ولایت و اهل‌بیت (ع) در سمنان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «موسوی» در سمنان

مردم مومن، متدین و ولایتمدار استان سمنان پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم که در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ با تروریست های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل آمده، تشییع کردند.

آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم « قدرت الله موسوی » از شهدای مدافع حرم در سمنان با حضور پرشور و مثال زدنی مردم شهید پرور و ‌ولایتمدار سمنان از محل معراج شهدای به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

خیابان های منتهی به امام زاده یحیی(ع) سمنان امروز حال و هوایی دیگر داشت، عطر دل انگیز شهادت یکبار دیگر با حضور پرشور مردم متدین سمنان در هم آمیخت تا شاهد خلق صحنه ای زیبا و در عین حال ربانی از عشق مخلوق به خالق، عشق یک مرد به اسلام و عشق یک ملت به شهدا باشیم.

خیابان‌های مملو از جمعیت بود که عکس‌های شهید موسوی و همچنین شهید سپهبد سلیمانی را در دست داشتند.

مردم سمنان برای تجدید پیمان با شهدای انقلابشان آمده اند شهدایی که عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور الگو برای نظام های سیاسی منطقه و جهان در گرو مجاهدت هایشان است و آمدند تا بگویند با شهداییم چون از شهداییم و با ولایتیم چون از ولایتیم.

این شهید مدافع حرم از شهدای فاطمیون است که در حلب سوریه و در نبرد با تروریست‌های تکفیری - آمریکایی به مقام رفیع شهادت نائل‌آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار