امدادرسانی به ٢٠٧١٦ نفر در ١٤٠ محور کوهستانی

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٢٠٧١٦ نفر در ١٤٠ محور کوهستانی خبر داد و گفت امدادرسانی در سه استان اردبیل، گیلان و مازندران ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به ٢٠٧١٦ نفر در ١٤٠ محور کوهستانی

مرتضی سلیمی درباره گزارش امدادرسانی در کولاک برف از ١٩ لغایت ٢٣ بهمن به پانا گفت:٢١ استان شامل آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.

وی با اشاره به محورهای امدادرسانی شده، ادامه داد: در ١٤٠ محور کوهستانی به ٢٠٧١٦ نفر امدادرسانی شده است همچنین ١٠٠ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٢٤ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: برای ٥٤٤٠ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است همچنین ٨٠٩ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ٢٧٥تیم شامل ١٣٧٦ نفر در این عملیات حضور داشتند، یادآور شد: ٤٢٢٧تخته پتو، ١٣٨٨ بسته غذایی، ١٩٤٧ کیلوگرم خرما، ١٢٥٢٤ قرص نان، ٦١١٠ بطری آب معدنی، ٧٢٦٥ بسته بیسکوییت، ٣٧٠٤ قوطی انواع کنسروجات توزیع شده است.

به گفته وی امدادرسانی در اردبیل،گیلان و مازندران ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار