اهواز(پانا)- گرامیداشت حضرت قاسم ابن الحسن نوجوان سیزده ساله دشت کربلا همزمان با سراسر کشور 31 خرداد با حضورنماینده ولی فقیه در استان خوزستان ،مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، معاونین و کارشناسان اداره کل، مدیران معاونین و کارشناسان نواحی چهارگانه اهواز و کارون با حضور دانشآموزان مناطق یاد شده در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.