اسدآباد (پانا) - فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه سرمایهگذاری در حوزه تعلیم و تربیت، سرمایهگذاری برای آینده کشور است، گفت: همه دستگاههای اجرایی باید در مسیر رفع مشکلات و تقویت زیرساختهای آموزشی همکاری و همافزایی لازم را داشته باشند.
اسدآباد (پانا) - فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه سرمایهگذاری در حوزه تعلیم و تربیت، سرمایهگذاری برای آینده کشور است، گفت: همه دستگاههای اجرایی باید در مسیر رفع مشکلات و تقویت زیرساختهای آموزشی همکاری و همافزایی لازم را داشته باشند.