تهران (پانا) - نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هرگز تحت تهدید و فشار وارد مذاکره نمیشود.
تهران (پانا) - نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هرگز تحت تهدید و فشار وارد مذاکره نمیشود.
تهران (پانا) - سفیر ایران در سازمان ملل با ارسال نامهای رسمی به دبیرکل و رئیس شورای امنیت، اتهام بیاساس آمریکا مبنی بر دخالت ایران در حمله پهپادی به نیروگاه امارات را رد و واشنگتن و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی بیثباتی در منطقه معرفی کرد.
تهران (پانا)- سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در مراسم بزرگداشت هفتادوهشتمین سالگرد «روز نکبت» (فاجعه اشغال فلسطین) این روز را یادآور آوارگی گسترده فلسطینیان و همچنان نماد تراژدی بزرگ منطقهای دانست و گفت: این روز یادآور اخراج جمعی فلسطینیان و انکار دیرپای حقوق بنیادینشان، از جمله حق تعیین سرنوشت، است.
تهران (پانا) - نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامهای به شورای امنیت از این شورا خواست که رژیم صهیونیستی و آمریکا را بهعنوان آغازگران عمل تجاوزکارانه علیه ایران بشناسد و اقدامات اجرایی را برای پاسخگو کردن آنها، از جمله الزام به پرداخت غرامت کامل و جبران کلیه خسارات وارده، اتخاذ کند.
تهران (پانا)- «سعید ایروانی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در گفتوگویی تاکید کرد که ایران هیچگونه محدودیتی در فعالیتهای موشکی خود نخواهد پذیرفت.
تهران(پانا) - سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت گفت: اگر تروئیکای اروپایی واقعاً خواهان راهحل دیپلماتیک هستند، باید از رویکرد غیرواقعبینانه خود دست برداشته و به حقوق حاکمیتی دولتها در چارچوب حقوق بینالملل احترام بگذارند.
تهران (پانا) - نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: بدون شک، رژیم اسرائیل، نه ایران، تهدید اصلی و مداوم برای صلح و امنیت منطقهای و بینالمللی است.
تهران (پانا) - سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل با رد ادعاهای بی اساس اسرائیل علیه تهران گفت: این ادعاها، بهانهای جز برای توجیه نقضهای مکرر رژیم اسرائیل نسبت به قطعنامه ۱۷۰۱ (۲۰۰۶) شورای امنیت و بیاعتنایی آشکار آن به ترتیبات آتشبس با لبنان نیست.
تهران (پانا) - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره آتش بس غزه در نشست شورای امنیت گفت: در حالی که آتشبس گامی خوشایند است، باید به یک راهحل دائمی و پایدار تبدیل شود.
تهران (پانا) - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره سوریه با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از تشکیل دولتی فراگیر در این کشور با بیان اینکه« تصمیمگیری درباره آینده سوریه باید منحصراً توسط مردم سوریه، بدون هرگونه مداخله یا تحمیل خارجی، صورت گیرد.» گفت:خروج ایران از سوریه نیز بهصورت مسئولانه و با درنظر گرفتن تأثیرات احتمالی بر مردم سوریه انجام شد.