کرمان (پانا) - مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان بیان کرد: حضور ارتش در هر زمینه ای مایه خیر و برکت، امنیت، اقتدار، آرامش برای شهروندان و عزت و افتخار برای میهن اسلامی است لذا مجموعه عمرانی شهرداری کرمان همه توان و ظرفیت و پتانسیل خود را در جهت ارتقاء زیرساخت های مناسب در پادگانها و کوی های سازمانی ارتش در استان کرمان به کار خواهد گرفت.