پیام تبریک رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهربه مناسبت روز خبرنگار

بوشهر (پانا)_ رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهربه مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

متن پیام تبریک دکتر سعید اسماعیلی به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است.

ن و القلم و مایسطرون

خبرنــگار، نــگویـد تمـلقی عــمرا

نگو که مصرع بالایی ام شعار بُوَد!

به رغم این همه اوصاف عاشق ِ کار است

اگر چه بر سر ِ راهش هزار خار بُوَد

در گذر از ۳۶۵ روز سال باز به ۱۷ مرداد رسیده ایم، روزی که خونی مرکب قلم شد، تا بانگ بیداری خاموش نماند. حتی از چرخش یک قلم .
آری روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به منادیان حق خواهی و بیداری تلاشگران عرصه خبر خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت همراه با کمال یابی در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
بخوبی می دانم این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه انسانهای آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات تا پای جان و مالشان دریغ نمی ورزند.

به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و روح انقلابی گری و انقلاب روی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج و دفاع از حق و حقیقت زندگی آنان است ، بهتر از گذشته انجام می دهند.

بی شک خوب می دانید تاریخ پیام آور و حقیقت جویی را بر خود دیده است، که حضور بروز و وجود نام او بی شک رسالت شما را خطیر تر نموده، و تکلیفتان را سنگین تر. لذا امید وارم که یکا یک شما خادمین بی منت، با تاسی از پیام آور مصائب کربلا، حضرت زینب کبری (س)، طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا گردید.

لذا مجددا اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور، استان بوشهر تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق را دارم.

تیترها می‌رسند و می‌افتند

رسم دنیا همیشه این بوده است

عاقبت، آن‌چه تیتر خواهد شد

خبر داغ روز موعود است...
《آمین》

سعید اسماعیلی رییس هییت ورزش روستایی و بازیهای بومی ، محلی استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار