‌مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

خیرین مدرسه ساز در تک تک موفقیت‌های آموزش و پرورش سهیم هستند

رشد دو برابری تعهد خیران مدرسه ساز با قبول ساخت ۸۹ طرح آموزشی در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز در تک تک موفقیت‌های آموزش و پرورش سهیم هستند، گفت: از سه سال قبل تا کنون شعاری با عنوان دانش آموز هرمزگانی دانا و تواناست مطرح شده که امروز این امر با کسب رتبه های کشوری در حال تحقق است.

کد مطلب: ۹۲۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز در تک تک موفقیت‌های آموزش و پرورش سهیم هستند

به گزارش خبر گزاری پانا هرمزگان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان موسی دادی زاده در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز هرمزگان افزود: دانش آموزان این استان توانستند در سال گذشته رتبه‌هایی شامل، مدال طلا و نقره در المپیاد علمی رشته‌های ادبیات و علوم اجتماعی، مدال طلا و نقره و برنز در مسابقات نانو کشوری،۱۰۰رتبه فرهنگی هنری و ۲رتبه تک رقمی در کنکور کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۰هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل هستند بیان داشت: باید زمینه‌های اشتغال برای دانش آموختگان در جامعه ایجاد شود و تحصیل متناسب با نیاز بازار کار باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان، اولیا و مربیان و دانش آموزان استان صمیمانه ترین سپاس ها را محضر خیران مدرسه ساز دارد، اظهار داشت: نیکوکاران در سرنوشت آینده سازان استان تأثیرات بسزایی داشته‌اند به همین دلیل دانش آموزان سعی کردند با کسب رتیه های علمی زحمات این خیران را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مدرسه‌های ساخته شده هرمزگان توسط خیران مدرسه ساز در سال‌های گذشته، قدیمی و فرسوده شده‌اند که با توجه به اهمیت این موضوع، مدرسه سازی در سال‌های اخیر با شعار جدید ایمنی و مقاوم سازی آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: شرکت‌ها و صنایع غرب هرمزگان نیز در کنار خیران مدرسه ساز برای ساخت مدرسه‌هایی در این استان مسؤولیت تجهیز، راه اندازی و بازسازی مدارسی را بر عهده گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار