آیین گشایش بوستان بهشت همراه با جشن بزرگ انقلاب در شهرری

شهرری (پانا)-مراسم بازگشایی بوستان بهشت همراه با جشن بزرگ انقلاب با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار مرکزی ری و جمعی از دهیاران در روستای اسلام آباد نظامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین گشایش بوستان بهشت همراه با جشن بزرگ انقلاب در شهرری

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری با اشاره به اینکه احداث بوستان بهشت یکی از شاخص ترین طرح های عمرانی حوزه روستایی در شهرستان ری محسوب می شود، عنوان کرد: این بوستان نه تنها در توسعه فضای سبز روستا بلکه در افزایش سرانه فضای سبز جنوب پایتخت نیز نقش بسزایی دارد.
او یادآور شد: بوستان بهشت به لحاظ ساخت فضاهای ورزشی و تفریحی، باغ راه، پل طبیعت و کاشت نهال‌های زینتی و سازگار با اقلیم آب و هوایی منطقه از ویژگی‌های کیفیتی مطلوب و منحصر به فردی برخوردار است.
فکوریان با بیان اینکه 40 نهال به نیت دوران 40 ساله انقلاب توسط خانواده‌های معزم شهدا و مسئولان شهرستان ری در بوستان بهشت غرس شده است، افزود: انتظار می رود، مردم جنوب شرق استان تهران استقبال خوبی از این بوستان در فصل بهار و تابستان داشته باشند.
بخشدار مرکزی ری احداث زمین چمن مصنوعی روستای اسلام‌آباد نیز از دیگر طرح های بهره‌برداری این منطقه عنوان کرد و گفت: این طرح ورزشی با مساحت یکهزار متر مربع با اعتبار 6 میلیارد ریال احداث شده است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار