استاندار قم تاکید کرد:

همه ی گروه های سیاسی موظف به حفظ سرمایه های اجتماعی نظام هستند

قم (پانا)- استاندار قم با بیان اینکه مهمترین دارایی حاکمیت برای حکمرانی را سرمایه های اجتماعی دانست و گفت: همه ی گروه های سیاسی موظف به حفظ سرمایه های اجتماعی نظام هستند.

کد مطلب: ۸۱۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همه ی گروه های سیاسی موظف به حفظ سرمایه های اجتماعی نظام هستند

سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست با اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم طی سخنانی استفاده از همه ی ظرفیت ها کارشناسی توسط مسئولان استان را ضروری دانست و گفت: در صورت عمل به این مهم در جریان تصمیم سازی عمومی، می توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.
صادقی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه و جلب رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف دولت است افزود: همه ی گروه ها و احزاب مدعی هستند توانایی مدیریت بهتر مشکلات را دارند.
وی با اشاره به برخی مشکلات کشور بیان مسائل را بخشی از راه حل دانست و بیان داشت: مسئله ی مهم ارائه ی راهکار عملیاتی برای حل مشکلات است.
استاندار قم اظهار داشت: کسانی که به عنوان مدیر در حال فعالیت هستند وظیفه ی حکمرانی دارند و بایستی با همه ی جریان ها کار کنند.
نماینده عالی دولت در استان بحث سرمایه های اجتماعی را از مهمترین دارایی های حاکمیت برای حکمرانی دانست و افزود: نحوه ی عملکرد بعضی مسئولان موجب شده است تا این سرمایه های اجتماعی را از دست بدهیم.
صادقی در نظر گرفتن منافع ملی را وظیفه ی همه ی گروه های سیاسی دانست و تصریح کرد: به دلیل منفعت طلبی ها، عدم رعایت حقوق رقبای سیاسی و انحصار طلبی شاهد ضربه خوردن به اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی نظام هستیم.
وی در ادامه با اشاره به مسائل باشگاه صبای قم با بیان اینکه در دوره ی مدیریت خود هیچ اعتباری از بیت المال برای این تیم هزینه نکرده ام افزود: به دلیل بعضی از موانع در واگذاری تیم صبا به بخش خصوصی، این تیم به هیئت فوتبال قم واگذار شد.
استاندار قم همچنین مسئله ی فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و گفت: برداشتن موانع این پروژه ی مهم و بازگرداندن دارایی های مردم را با جدیت در پیش گرفتیم و در این مسیر به توفیق هایی نائل شدیم؛ و همچنان در حال آماده سازی زیرساخت ها برای ادامه ی اجرای این پروژه هستیم.
در این جلسه مسائل مهم استان و کشور از جمله بحث اعتراضات اخیر، بیکاری جوانان، گردشگری قم و استفاده از ظرفیت های اصلاح طلبان از سوی اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم مطرح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار