تجلیل از استاد "عبدالحسین برازنده" در هنرسرای خورشید اصفهان

اصفهان(پانا)_ هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، چهارم اردیبهشت از یکی از نوازندگان موسیقی تجلیل به عمل می آورد.

کد مطلب: ۸۱۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از استاد "عبدالحسین برازنده" در هنرسرای خورشید اصفهان

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان را با شعار "شهری که دوستش دارم" در نقاط مختلف شهر ویژه عموم شهروندان برگزار می کند.

برنامه کارنامه از سوی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به منظور تجلیل از هنرمندان تئاتر، سینما و موسیقی در مراکز هنری وابسته به این سازمان از جمله هنرسرای خورشید در حال برگزاری است.

در همین راستا شانزدهمین برنامه کارنامه با هدف نکوداشت هنرمندان عرصه موسیقی اصفهان به تجلیل استاد "عبدالحسین برازنده" آهنگساز و نوازنده تار می پردازد.

این برنامه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 در محل هنرسرای خورشید واقع در هنرسرای خورشید واقع در پل شهید چمران، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه 7 مراجعه کنند.

گفتنی است؛ استاد عبدالحسین برازنده یکی از اساتید نام آور در حوزه موسیقی معاصر می باشد، این هنرمند آثار ارزشمندی را در حوزه موسیقی از خود به یادگار گذاشته و برای خوانندگان نامی کشورمان آهنگسازی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار