کشف بیش از ۶۹۹ هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و بیش از ۴۶۳ هزار نخ از انبار مغازه متهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۶۹۹ هزار عدد انواع مواد محترقه و نخ سیگار

به گزارس پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی بیان کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ملک مغازه‌ای در محدوده خیابان مولوی مقادیری سیگر قاچاق و انواع مواد محترقه غیر مجاز در انبار مغازه‌اش دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار اکیپی از کارآگاهان معاونت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی موضوع مشخص شد که خبر صحت دارد، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالک مغازه و بازرسی از انباز مغازه‌اش اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان به آدرس اعلامی، اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار مغازه‌اش ۴۶۳ هزار و ۸۰۰ عدد نخ سیگار و ۲۳۶ هزار و ۱۰۸ عدد مواد محترقه کشف کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال محاسبه کرده اند، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به دادسرا معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار