جشنواره کشوری معلمان هنرمند تمدید شد

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر اهمیت مشارکت گسترده عموم فرهنگیان و مخصوصا فرهنگیان هنرمند استان در نخستین جشنواره کشوری معلمان هنرمند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کشوری معلمان هنرمند تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر این که هنر، عبارت است از دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌ها اظهار کرد: هر چند معلمی، در حقیقت، هنر است، اما با توجه به حساسیت و تاثیرگذاری نقش معلم در جامعه، آراستگی به هنر‌های مختلف، از ملزومات معلم و معلمی است.

وی افزود: اوقات فراغت حین آموزش معلمان فرصتی مغتنم برای برنامه ریزی، استعدادسنجی و تلاش برای بروز خلاقیت ها و ابتکارهای فرهنگی و هنری جامعه فرهنگیان است، به همین خاطر جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند با رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت و بر اساس آسیب شناسی مکرر از روند جاری و با نگاهی متعالی و به منظور توانمندی های بی نظیر جامعه فرهنگی و هنری معلمان و همچنین تلاش برای تسهیل مقدمات ارائه آثار فرهنگی و هنری معلمان به عنوان محصولات قابل استفاده و تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره تصریح کرد: جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی؛ تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان؛ ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش؛ ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان؛ ارج گذاری و معرفی توانمندی ها و مهارت های علمی، ادبی و هنری معلمان و فراگیرسازی و مردمی کردن فعالیت های فرهنگی و هنری معلمان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ضمن دعوت از عموم همکاران استان برای شرکت در این جشنواره گفت: تمامی همکاران فرهنگی اعم از آموزشی و اداری (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس و نیروهای مدارس غیردولتی) می توانند ضمن ثبت نام، آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

قاسمی با اشاره به احتمال تمدید زمان ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری معلمان خاطر نشان کرد: از آنجایی که آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره کشوری معلمان هنرمند تا دهم اسفند ماه بوده که احتمال تمدید از سوی دبیرخانه کشوری وجود دارد، با این همه فرهنگیان ارجمند ثبت نام در این جشنواره را به روزهای پایانی موکول نکنند.

گفتنی است معلمان عزیز جهت ثبت نام و آگاهی بیشتر می توانند به آدرس سایت جشنواره www.artistteachers.ir مراجعه و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با کارشناسی فرهنگی و هنری اداره کل (شماره تماس: 32256266) تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار