فرمانده نیروی هوایی ارتش:

هدف استکبار جهانی درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر است

تهران (پانا)- فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار صمیمانه با سربازان اهل سنت نیروی هوایی ارتش هدف استکبار جهانی و صهیونیسم را به راه انداختن جنگ و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف استکبار جهانی درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در دیدار با کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: مسلمانان جهان چه شیعه و سنی همگی به وحدانیت خدا و پیامبری حضرت محمد (ص) اعتقاد دارند و همه با یک هدف مقدس که ارتقا و اعتلای اسلام در کل جهان است در کنار هم و دوشادوش هم حرکت می‌کنیم و ملاک برتری افراد تنها میزان تقوای آن‌ها است.

وی افزود: اسلام در ذات و بنیان خود مخالف غارتگری و ظلم سرمایه داران دنیاست و از این جهت آن‌ها از اسلام وحشت دارند، زیرا تنها دین اسلام است که بدون تحریف باقی مانده و حقانیت و ظلم ستیزی را در بطن خود دارد و تمام تبلیغات سو دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: هدف استکبار جهانی و صهیونیسم از به راه انداختن جنگ های مختلف از جمله در افغانستان، عراق، یمن، لیبی و دیگر کشورهای مسلمان، درگیر کردن مسلمان با مسلمان است و معتقدند که باید انرژی و سرمایه مسلمانان در جنگ با خودشان تلف شود و باید تمام مسلمان های جهان از این حربه قدیمی استکبار مطلع و آگاه باشند.

سرتیب نصیرزاده افزود: از جمله خباثت های دیگر دشمنان اسلام می توان به هجمه اخیر علیه پیامبر اسلام (ص) و توهین به ایشان اشاره کرد که مسلمانان جهان با اعتراض خود نشان دادند که به هیچ وجه تحمل توهین به مقدسات خود را ندارند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدیده تروریسم تولید آمریکا و انگلستان است و دین اسلام، دین صلح و مهربانی است و همه شما سربازان عزیز باید پیام رسان زنده اسلام در خانواده و شهر خود باشید و با افزایش آگاهی، از مختصات جنگ روانی دشمن اگاه شده و اجازه نفوذ به آن ها را ندهید.

همچنین در این نشست رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: تمامی آیات قرآن کریم مباحث اخلاقی است و کل قرآن اخلاق پیامبر (ص) است و طبق حدیثی که از عایشه همسر پیامبر (ص) نقل شده است ده آیه اول سوره مومنون بیانگر اخلاق حضرت محمد (ص) می باشد.
وی ادامه داد: صفاتی مانند ایمان کامل، برپاداشتن نماز با خشوع، دوری از کار لغو و بیهوده، پاکدامنی، امانت دار و متعهد بودن از جمله ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) است که بارها در قرآن به آن اشاره شده است .

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی افزود: دین اسلام در ذات خود دین مهرورزی، برادری و برابری است و تنها میزان و ملاک برتری افراد نسبت به یکدیگر میزان تقوای آن هاست و در طول تاریخ و به خصوص در قرن اخیر استعمار جهانی و به خصوص انگلستان و آمریکا با ایجاد گروهک های مختلف و فرقه های ضاله سعی در تفرقه میان شیعه و سنی و جنگ میان آن ها را داشته اند و تا حدودی هم موفق بوده اند، ولی بحمدلله بسیاری از نقشه های آن ها با روشنگری های علمای دین شکست خورده است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا خاطرنشان کرد: در مباحث اعتقادی و اصلی هیچ اختلافی با همدیگر نداریم و همگی با اعتقاد به یگانگی خدا و رسالت آخرین فرستاده او حضرت محمد (ص) دوشادوش هم در مقابل هجمه های دشمنان قسم خورده اسلام ایستاده ایم و برای اعتلا و انتشار اسلام ناب محمدی به سرتاسر جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار