برگزاری جشن الفبا دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی مدارس کوار از راه دور + فیلم

شیراز (پانا) – سرگروه آموزشی پایه اول ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوار از برگزاری جشن الفبا ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با مشارکت خانواده‌ها و در منازل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبا دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی مدارس کوار از راه دور + فیلم

آمنه فاضلی در گفت‌وگو با پانا با بیان این که جشن الفبا، هرساله به عنوان پایانی خوش برای سال تحصیلی دانش آموزان کلاس اولی است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش آنلاین به دانش‌آموزان و تداوم پویش "آموزش تعطیل نیست"، جشن الفبای دانش آموزان پایه اول ابتدایی را در قالب تهیه یک کلیپ و با مشارکت عموم دانش‌آموزان پایه اول شهرستان کوار برگزار کردیم.

او گفت: در این طرح از تمام دانش آموزان خواسته شده تا با ارسال عکس‌های خود در کنار خانواده جشن یادگیری حروف الفبا را برگزار کنند.

این آموزگار اهل کوار ادامه داد: در واقع هدف از این طرح که با همکاری شبکه آموزش و به همت و تلاش مدیر و کادر آموزشی مدرسه شهید نعمتی کوار اجرا شد نشان دادن اهمیت آموزش و تلاش دانش‌آموزان پایه اول برای یادگیری است.

او در پایان از تلاش تمام معلمان و به ویژه آموزگاران پایه اول ابتدایی که در شرایط سخت آموزش دانش‌آموزان را رها نکردند تشکر کرد و افزود: در این مسیر حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر جوانمرد معاون آموزشی شهرستان کوار، محبوبه امیرزاده مدیر مدرسه شهید نعمتی، خانم افسر سرگروه پایه اول و خانم زمانی مدیر مدرسه شهید ربانی نوروزان نیز راهگشای مسائل آموزشی در این ایام بوده است که جای قدردانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار