رقابت بیش از یکصد شرکت‌کننده در سومین روز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

تهران (پانا) _ سومین روز پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که از روز سه شنبه ۱۵ اسفند در سالن رویداد شهید فخری زاده (لانه جاسوسی سابق) آغاز شده با حضور بیش از یکصد تیم و بیش از ۶۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

شرکت کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این چند روز، در سه بخش پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار‌های موبایلی با موضوع «واکنش‌های منفی جهان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی:بسیج علمدار تولید محتوای دیجیتال است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اهداف متعددی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج وجود دارد؛ اولین هدف این است که ثابت کنیم ما می توانیم. در این رویداد مردمی، اثراتی را مشاهده کردم که با محور مقاومت و غزه ساخته شده بود و اشک از چشمانم جاری شد؛ این تولید دیجیتالی روایتی از داستان یک خانواده فلسطینی بود که یک فرزند داشتند و در نهایت آرامش زندگی می کردند اما با خباثت رژیم صهیونیستی غاصب، فرزند از این خانواده جدا و شهید شد.

وی افزود: این روزها علم موضوع تهیه محتوا بر دست بسیج مردمی است؛ بسیج یعنی همه ملت ایران اسلامی، یعنی همه دغدغه مندان نظام، یعنی علاقه مندان به کشورمان. علمدار این عرصه دیجیتالی، بسیج است و همه مردم، استانها، اقوام و ... در آن شراکت دارند. هر کجا بسیج علمدار شد، عزت ایران اسلامی و ما می‌توانیم حاصل شده است.

سردار حسین زارع کمالی: بسیج در عرصه تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج عنوان کرد: ما درگیر جنگ ترکیبی با استکبار جهانی هستیم که پایه‌ این جنگ، تولیدات رسانه‌ای است. بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم. یکی از کارهای بسیج همین شناسایی و کشف این جوانان و آموزش این عزیزان است.

وی افزود: یکی از کارهای خوبی که در این رویداد قابل مشاهده بود، حس همدلی و هم‌افزایی نوجوانان و جوانانمان بود و افرادی که نسبت به نظام و مسائل استان خود آشنا هستند و تولید محتوا می‌کنند. یکی از ویژگیهای این رویداد با سال قبل این هست که جوانان حاضر در این رویداد نسبت به سال قبل درباره مسائل روز کشور باتجربه و آگاه‌تر هستند که این امر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شاخص کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی: دنیای امروز بدون محتوای دیجیتال قابل تعریف نیست

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی، منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت:تمام رویدادهایی که شبیه به همین رویداد برگزار می شود مربوط به تجمع افرادی است که در یک حوزه فعالیت دارند خصوصا در بحث تولید محتوای دیجیتال، وقتی کنار هم هستند علاوه بر این که تجربیات خود را به دیگران منتقل می کنند، خودشان نسبت به هم این حس رقابت را پیدا می کنند.

وی افزود: عرصه دیجیتال چه بازی ها و چه برنامه هایش، در تمام حوزه ها اثرگذار است و دنیای امروز بدون این ها قابل تعریف نیست. هر فرد و نهادی، سرمایه گذاری روی حوزه دیجیتال کند، یک سرمایه گذاری بلند مدت روی اهداف و برنامه هاست. در حوزه غزه نباید فقط تولید محتوای ما به سمت محتواهای ظلم به این مردم برود، کشت و کشتار و بخش غم انگیزش را نباید فقط به آن بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار