کسب رتبه دوّم در ششمین جشنواره دانایی و توانایی استان اصفهان ؛ توسط دانش آموز خبرنگار کاشانی

کاشان (پانا) - در مراسم مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر و ممتاز فرهنگی و هنری ، در رشته های مختلف و همچنین دارندگان رتبه در ششمین دورۀ جشنواره دانایی و توانایی استان اصفهان ، در دبیرستان هیئت امنایی پسرانه محتشمی شهرستان کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوّم در ششمین جشنواره دانایی و توانایی استان اصفهان ؛ توسط دانش آموز خبرنگار کاشانی

مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری فردا (سطح پسران) همراه با تجلیل از منتخبین هنری و فرهنگی با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان جناب آقای رحمتی و معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کاشان جناب آقای قنبری و همراه با دکلمه خوانی توسط دانش آموز خبرنگار و مداح اهلبیت آقای محمدمتین یزدان پرست ، در سالن همایش دبیرستان هیئت امنایی پسرانه حاج سیدمحمد محتشمی برگزار شد.

در این مراسم از رتبه های برتر ششمین دوره جشنواره دانایی و توانایی استان اصفهان تجلیل شد ؛ در رشته قصه گویی دوره ابتدایی ، کسب مقام دوم در این رشته ، توسط دانش آموز پایه سوّم دبستان پسرانه سما و خبرنگار پانا به آقای محمدمتین یزدان پرست تعلق گرفت.

این افتخار بزرگ و شایسته را به خبرگزاری پانا استان اصفهان تبریک عرض می نماییم.

در ادامه مراسم مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان ، اکبر رحمتی از دانش آموزان دارای رتبه فرهنگی و هنری تقدیر کرد و در پایان از تمامی دانش آموزان دارای رتبه توسط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان کاشان تقدیر شد.

لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری فردا (سطح دختران) همراه با تجلیل از منتخبین هنری و فرهنگی با حضور جناب آقای نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان کاشان جناب آقای بارقروش در سالن آمفی تئاتر هنرستان دخترانه کتابچی کاشان برگزار گردید.

دانش آموز خبرنگار: امیریوسف علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار