رئیس سازمان نوسازی مدارس:

‌مدارس ‌کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز باید تا مهرماه 1403 جمع‌آوری شوند

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ‌خطاب به مدیران نوسازی سراسر کشور تاکید کرد‌ که باید تلاش کنیم تا ‌قبیل مدارس کانکسی در مهرماه ۱۴۰۳ وجود نداشته نباشد و جمع‌آوری شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
‌مدارس ‌کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز باید تا مهرماه 1403 جمع‌آوری شوند

‌به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی ‌در نشست مدیران کل نوسازی مدارس کشور با تبریک فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان و تقارن این ماه عزیز با بهار طبیعت و تقدیر از زحمات یک ساله مدیران کل، اظهار داشت: روزهای حیاتی و حائز اهمیت را در ایام پایانی سال پیش رو داریم، باید برای پیگیری ماموریت‌ها تلاش کنیم. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه با ارائه خدمات در حوزه مدرسه‌سازی، معصوم‌ترین افراد در دورافتاده‌ترین نقاط کشور خوشحال می‌شوند، تصریح کرد: توجه به یکپارچه‌سازی، استانداردسازی، کیفیت‌بخشی، زیباسازی و معماری درونی و بیرونی یک بنای آموزشی و پرورشی بسیار مهم است، چرا که آثار تربیتی و آموزشی فراوانی‌ به دنبال خواهد داشت.

خان‌محمدی با بیان اینکه با همراهی و حمایت‌های  همه‌جانبه  دولت محترم و نیک‌اندیشی خیرین عزیزمان، در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ۴۰۰۰ کلاس درس به آینده‌سازان عزیز میهن‌مان تقدیم کردیم، خاطرنشان کرد: در برنامه سال ۱۴۰۳ پیگیری مصوبات سفر و یک پنجم از برنامه هفتم توسعه را با همت و تلاشی مضاعف مدنظر قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین ارسال کاروان تجهیزات به بیش از 500 منطقه آموزشی و پرورشی، یادآور شد: برای اولین بار در سطح دستگاه‌های اجرایی کشور در دورافتاده‌ترین نقاط ایران اسلامی با نام شهدای هر منطقه کاروان تجهیزات آموزشی ارسال شده که در نوع خود یک اتفاق کم نظیر قلمداد می‌شود که شایسته است این امر برای مردم تبیین شود و اینگونه خدمات در رسانه‌ها منتشر شود تا بارقه‌های امید به آینده در دل جامعه زنده بماند.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه زنگ مدارس جدید جایگزین کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در مهرماه باید زده شود، تاکید کرد: تلاش کنیم تا این قبیل مدارس کانکسی در مهرماه ۱۴۰۳ وجود نداشته نباشد و جمع آوری شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان و عید نوروز از جلسات غیرمفید و ماموریت‌های غیرضرور پرهیز شود، خاطرنشان کرد: ماه رمضان بهار قرآن ماه عبادت و بندگی و عید نوروز بهار طبیعت است، در این ایام کوشا باشید و ضمن توجه به ماموریت‌های سازمان از توجه ویژه به کارکنان، مرتبطان و همراهان نهضت مدرسه‌سازی غافل نشوید. روز ۱۵ رمضان روز ملـی اکـرام و تکریـم خیریـن فرصت مناسبی است تا سفره افطار و نشست صمیمی با این عزیزان را در این ایام مدنظر داشته باشید.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید و به جهت امکان اتفاقات احتمالی به خصوص در ستادهای اسکان در دسترس باشید، خاطرنشان کرد: روزهای پرکاری پیش روی ماست به همین جهت به مصادیق سلامت کار که رییس محترم جمهور تاکید داشته‌اند و گلوگاه‌های مهم را مراقبت کنید، شجاعانه جلو بروید و به نفع همکاران و دانش‌آموزان و به قاعده عمل کنید‌، مرام‌ و آرمان سازمانی ما این است که  برای منافع دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی با تمام وجود بجنگیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار