پیام تبریک سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، سالروز «تأسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد ارزشمند تربیتی در مجموعه سترگ دستگاه تعلیم و تربیت است.

در عصر ارتباطات و اطلاعات، نظام تعلیم و تربیت نیازمند خلاقیت جامعه دانش‌آموزی است و باید تدبیری اندیشیده شود تا ایده‌های دانش‌آموزان به‌صورت منسجم به دست طراحان و متولیان امور برنامه‌ریزی نظام تعلیم و تربیت برسد.

تربیت بر مبنای اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، اصلی‌ترین کارکرد نظام آموزش و پرورش است که باید با مهارت‌های دینی، اخلاقی، اجتماعی و… به‌ویژه ایجاد و تقویت هویت اسلامی، ایرانی همراه باشد.

در این برهه از زمان، سازمان دانش‌آموزی با فعالیت‌های منسجم و برنامه‌ریزی عالمانه در سطح مدارس، نقش مهمی در تقویت هویت ملی، پرچم ملی عشق به میهن و تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی دارد.

اینجانب سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی را به جامعه فرهنگیان به‌خصوص دانش‌آموزان و مربیان عزیز این سازمان تشکیلاتی در اقصی نقاط استان چهارفصل کهگیلویه‌وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان، عزت و سربلندی را برای همگان مسالت می‌نمایم.

محمد جمالی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار