مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان:

دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس هویت خود را به اثبات رساندند

سنندج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، هویت خود را به اثبات رساندند، گفت تقدیم 36 هزار دانش‌آموز شهید در دوران 8 سال حماسه دفاع مقدس دلیلی بر این ادعاست.

کد مطلب: ۱۴۷۴۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس هویت خود را به اثبات رساندند

نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور و دبیر مجمع دانش‌آموزان استان کردستان به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی و مصادف با دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) با اسماعیل باتمانی (مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان) دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیل باتمانی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان، مصادف بودن بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس این نهاد تشکیلاتی با آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) را فرصت مغتنمی برشمرد که می‌تواند زمینه‌ای برای ارتباط عمیق‌تر دانش‌آموزان با فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ائمه معصومین(ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی در قالب تربیت اجتماعی، مکمل تربیت عمومی بوده و همفکری، همدلی و همکاری دانش‌آموزان این مجموعه در قالب تشکل‌های مختلف، پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی معرفی می‌شوند.

باتمانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، هویت خود را به اثبات رساندند، افزود: تقدیم 36 هزار دانش‌آموز شهید در دوران 8 سال حماسه دفاع مقدس، دلیلی بر این ادعاست.

سوران قادری، نماینده استان کردستان در مجلس دانش‌آموزی کشور و دبیر مجمع دانش‌آموزان استان نیز در این دیدار گفت: سازمان دانش‌آموزی، گنجینه‌ای ارزشمند است که بهترین موقعیت‌های تربیتی را مقابل نسل آینده قرار می‌دهد.

قادری، اساسی‌ترین تحول را تحول در محتواها دانست و با تاکید بر بازمهندسی تشکیلات پیشتازان افزود: سال گذشته، ارتقای جایگاه سازمان دانش‌آموزی، گفتمان آموزش و پرورش بود.

خبرنگار : سوران قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار