رای‌گیری فیفا درباره حذف رژیم اسرائیل؛ به‌زودی

تهران (پانا) - فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در نشست بعدی خود در بانکوک در 17 ماه جاری در مورد درخواست اتحادیه فوتبال فلسطین برای حذف «اسرائیل» از عضویت فیفا رای‌گیری خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رای‌گیری فیفا درباره حذف رژیم اسرائیل؛ به‌زودی

فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال یادداشتی خواستار رأی گیری درباره حذف رژیم اسرائیل از جامعه فوتبال شد. فدراسیون فوتبال فیفا این پیشنهاد را در نشست بعدی فدراسیون در بانکوک به رای خواهد گذاشت.

شاهزاده علی بن الحسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن، دیروز یکشنبه در یک پست در شبکه ایکس نوشت: مشارکت جوانان و حفظ حقوق انسانی آنها از مهمترین اصول فوتبال است که همیشه برای من در طول دوران حرفه‌ای مایه مباهات بوده است. اما آنچه در فلسطین رخ می‌دهد فدراسیون بین‌المللی فوتبال را برای انجام وظیفه خود در راستای سیاست حقوق بشر در بوته آزمایش قرار داده است.

فدراسیون فوتبال فلسطین در بیانیه ای که در ماه مارس گذشته منتشر شد، اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه، علاوه بر «تخریب باشگاههای فوتبال»، 99 بازیکن فلسطینی نیز کشته شده اند.

پیش از این، در واکنش به تلاشهای «جبریل رجوب» رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین برای طرد رژیم صهیونیستی از فیفا، وزیر خارجه رژیم اسرائیل رجوب را تهدید به زندان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار