بوآویشتا آخرین قربانی یوز ایرانی با پیراهن پورتو؛

وداع دراماتیک طارمی با اردوگاه آبی‌وقرمزها

طارمی: تا زمانی که زنده هستم هوادار پورتو باقی می‌مانم

تهران (پانا) - ملی‌پوش کشورمان پس از وداع دراماتیک شب گذشته با پورتو و هواداران تیم پرتغالی تأکید کرد تا لحظه‌ای که زنده‌ است، هوادار پورتو خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وداع دراماتیک طارمی با اردوگاه آبی‌وقرمزها

هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال پایان دراماتیکی برای شاهزاده پارسی داشت؛ جایی که برتری ۲ بر یک پورتو مقابل بوآویشتا از کم‌ترین اهمیت برخوردار بود و آن‌چه در این بازی مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت، اشک‌های وداع مهدی طارمی با نماینده پرتغال در لیگ برتر این کشور بود.

مهدی طارمی در این بازی که آخرین بازی در ورزشگاه دراگائو بود نیمکت‌نشین بود، اما دقیقه ۵۹ وارد زمین شد و در دقیقه ۸+۹۰ گل برتری را برای پورتو به ثمر رساند، تا وداع باشکوهی با هواداران این تیم داشته باشد.

وی بعد از پایان مأموریتش در پورتو با آن گل خاطره‌انگیز لحظه آخری، احساساتش را این‌طور با هم‌تیمی‌ها و هواداران تیم به اشتراک گذاشت: این آخرین بازی‌ام برای پورتو بود، اما مهم‌ترین موضوع این است که پورتو برنده شد. همیشه همه توان خود را در زمین بازی و خارج از آن به‌کار گرفتم. باید در اختیار تیم می‌بودم و خیلی خوشحالم که در آخرین بازی‌ام برای پورتو، توانستم گل بزنم و پیروز شویم.

طارمی حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: همواره به هواداران پورتو احترام می‌گذارم و به‌همین دلیل هم، امضای قرارداد جدید را به پایان فصل موکول کردم. می‌دانم هواداران گاهی از من انتقادهایی می‌کردند و این طبیعی بود. این را می‌پذیرم و برای من قابل احترام است. تا زمانی که زنده هستم هوادار پورتو باقی می‌مانم.

4980491

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار