هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور؛

پرسپولیسی‌ها در اندیشه تصاحب جایگاه استقلال

قلیچ: دیدار پرسپولیس با سپاهان شباحتی به الکلاسیکوی فوتبال ایران نداشت

تهران (پانا) - هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از امروز با پنج دیدار آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیسی‌ها در اندیشه تصاحب جایگاه استقلال

پرسپولیس در مهمترین این بازی‌ها به مصاف هوادار خواهد رفت. پرسپولیس که با 56 امتیاز در فاصله یک امتیازی رقیب سنتی خود استقلال در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد، به مصاف هواداری می‌رود که با 21 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را هم تهدید می‌کند.

پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم، دنبال تصاحب عنوان قهرمانی است و در مقابل هوادار برای کسب پیروزی لشکرکشی کرده است.

سپاهان هم که از کورس قهرمانی جا مانده است، از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند، طلایی پوشان دیار زاینده رود با 47 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم فوتبال تراکتور هم که همانند رقیب خود سپاهان، نمی‌خواهد جمع صدرنشینان را ترک کند، با 44 امتیاز در تعقیب سپاهان بوده و در این هفته میزبان گل گهر سیرجان است.  

شمس آذر قزوین، از ملوانان دیار باران پذیرایی می‌کند، دو تیم که ماندنشان در لیگ برتر فوتبال کشور قطعی شده است، تنها برای ارتقای جایگاه خود در صدر جدول تلاش می‌کنند.

آلومینیوم اراک هم به دیدار صنعت نفت آبادان می‌رود، صنعت نفتی که شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر فوتبال کشور ندارد و باید در تمام دیدارهای خود پیروز میدان باشد و تمام رقبایش در این هفته‌های پایانی امتیاز از دست دهند.

پرسپولیس-1-780x470

وحید قلیچ پیشکسوت فوتبال کشورمان درگفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار هوادار – پرسپولیس، اظهار کرد: «بازی با سپاهان، جنبه فنی نداشت و تنها بازیکنان ساق پای یکدیگر را هدف گیری کرده بودند و به هیچ عنوان شباحتی به الکلاسیکوی فوتبال ایران نداشت.»

سنگربان سال‌های دور پرسپولیس افزود: «پرسپولیسی‌ها، بهترین فرصت صدرنشینی مقابل سپاهان را از دست دادند، ولی هنوز در فاصله یک امتیازی با استقلال قرار دارند.»

قلیچ تأکید کرد: «جایگاه استقلال، هنوز متزلزل است و هفته‌های پایانی سرنوشت قهرمان لیگ بیست و سوم را مشخص خواهد کرد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «تمام بازی‌های پرسپولیس حکم فینال دارد و برای قهرمانی باید تمام حریفان را پشت سر بگذارد.»

پرسپولیسی‌ها نباید هوادار را دست کم بگیرند

قلیچ با اشاره به اینکه پرسپولیسی‌ها نباید هوادار را دست کم بگیرند، اضافه کرد: «هوادار از جمله تیم‌های لیگ برتر است که در خطر سقوط به دسته پائین قرار دارد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس شخصیت قهرمانی در لیگ بیست و سوم را دارد، اظهار داشت: «امیدوارم پرسولیس قهرمان شود.»

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل هوادار تهران:

علیرضا بیرانوند - محمدحسین کنعانی‌زادگان - گئورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سینا اسدبیگی - مهدی ترابی - اوستون اورنوف - امید عالیشاه - عیسی ‌آل‌کثیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار