افتتاح سالن همایش اردوگاه 15 خرداد قم با حضور وزیر آموزش و پرورش

قم (پانا) – سالن همایش اردوگاه دانش‌آموزی 15 خرداد قم با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن همایش اردوگاه 15 خرداد قم با حضور وزیر آموزش و پرورش

آیین افتتاح سالن همایش اردوگاه دانش‌آموزی 15 خرداد قم به نام سالن «شهدای آموزش و پرورش» طی مراسمی در جریان دومین دور سفر استانی رئیس‌جمهوری به قم با حضور رضامراد صحرایی (وزیر آموزش و پرورش) به بهره‌برداری رسید.

در مراسم فوق که همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) صورت گرفت، معلمان نمونه ناحیه‌ای و استانی نیز با حضور وزیر آموزش و پرورش، تجلیل شدند.

اجرای سرود حماسی و انقلابی توسط گروه دانش‌آموزی «هتنا» و شعرخوانی فائزه نظرزاده (دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان قم) از دیگر بخش‌های مراسم بود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به‌صورت میدانی از محوطه و امکانات اردوگاه 15 خرداد بازدید کرد و نسبت به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل اردوگاه، دستورات لازم را صادر کرد.

در این مراسم علاوه بر وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان وزارتی، حمیدرضا خان‌محمدی (رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور)، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، فرماندار قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، رئیس دانشگاه فرهنگیان قم، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم نیز حضور داشتند.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار