معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:

خراسان جنوبی دارای رتبه اول ازدواج در کشور

بیرجند (پانا) - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، خراسان جنوبی در زمینه ثبت ازدواج و ازدواج به موقع رتبه نخست را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در زمینه اعطای تسهیلات ازدواج رتبه ۳۰ کشور را دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی دارای رتبه اول ازدواج در کشور

سینا کلهر در سفر به خراسان جنوبی میانگین سن ورود به بازار کار در ایران را ۳۰ سال و در کشورهای پیشرفته  ۱۸ سالگی عنوان کرد و گفت: جوان ایرانی باید تا ۱۹ سالگی در آموزش و پرورش، چهار سال بعد دانشگاه و ۲ سال خدمت سربازی را سپری کند.

وی در ادامه افزود: اگر به دنبال تمدن نوین و جامعه اسلامی سالم و ایران قوی هستیم با این میزان تاخیر در وارد شدن جوان به عرصه زندگی، کار و فعالیت چالش اصلی اتفاق می‌افتد.

وی با تاکید بر اولویت تکمیل خانه‌های جوان در استان‌ها افزود: خانه جوان باید به مرکز و محلی برای خودسازی جوانان تبدیل شود تا برای ورود به زندگی آماده شوند.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که طی دو دهه گذشته در نتیجه تهاجم فرهنگی، مشکلات اقتصادی و چالش‌ها ایجاد شده، کمرنگ شدن گفتمان جوان مومن انقلابی است که باید تلاش کنیم این گفتمان در جامعه جاری شود.

کلهر اضافه کرد: در خراسان جنوبی خیلی درگیر تنش‌ها، دوگانگی و فضای دو قطبی که در برخی استان‌ها یا پایتخت تجربه می‌کنیم، نیستیم و فضای فرهنگی، جریان انقلابی و دینی وجود دارد ولی رگه‌های دوقطبی را می‌توان در برخی حوزه‌ها دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار