پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

بوشهر(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر با صدور پیام تبریکی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران این روز را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن پیام خداکرم نوروزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر به شرح زیر است :

به نام خدا

سازمان دانش آموزی با چهار تشکل موثر و پویای زیر مجمومه (خبرگزاری پانا- مجلس دانش آموزی- پیشتازان و مجامع) همواره در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به ویژه ساحت تربیت اجتماعی آنان نقش به سزایی را ایفا نموده است.

در استان بوشهر ۵۳ هزار دانش آموز پیشتاز؛ ۱۷۰۰ مربی پیشتاز؛ ۲۰ هزار خبرنگار پانا؛ ۹۰۰عضو شورای شهرستان، استان و مجلس دانش آموزی؛ ۱۰۰ مدرس و پیشکسوت؛ ۱۸۰ عضو مجمع و همچنین ۵۰ کارشناس و مسئول؛ در عرضه بزرگ حوزه سازمان دانش آموزی هر کدام به نوعی نقش تربیتی خود را ایفا می نمایند.

۲۱ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بهانه ای شد تا ضمن تبریک این روز خدمت این عزیزان بویژه: مدرسین و پیشکسوتان، مربیان، اعضا پیشتاز، خبرنگاران پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع، مسئولین وکارشناسان شهرستان/منطقه، استان، شورای برنامه ریزی استان و شهرستانها و مناطق و در راس آنان مدیر کل محترم و معاون محترم پرورشی، از زحمات و تلاش های بی وقفه و بدون مزد و داوطلبانه این بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم در مسیر رشد و تعالی فرزندان میهن و توسعه تعلیم و تربیت استان موفق باشیم. ان شاء الله

خداکرم نوروزی  مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر

 

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار