رئیس سازمان برنامه و بودجه:

اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه اولویت دولت مردمی سیزدهم حل مسائل زمین مانده استان‌ها است، گفت با هم‌افزایی ستاد با استان‌ها و به کارگیری ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها، مسئله‌های بر زمین مانده در استان‌ها با سرعت بیشتر برطرف شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است

به گزارش سازمان برنامه و بودجه، داود منظور در همایش یک‌روزه رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و سازمان‌های تابعه سازمان برنامه و بودجه کشور با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل اساسی در سطح استانی و ملی در اولویت کارها قرار بگیرد، به عنوان نمونه نقاط حادثه‌خیز محورهای حمل و نقل، تامین به‌موقع داروهای خاص و موضوعات اساسی از این قبیل را به طور کلی رفع کرده و نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشید.

شیوه تصمیم‌سازی خردمندانه با خرد جمعی

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه به تسریع در تأمین مالی و تکمیل پروژه‌های عمرانی اهتمام بیشتری شود، افزود: سازمان برنامه و بودجه در سال جاری به همه تعهدهای خود در تخصیص اعتبار صد درصد عمل می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هدف ما از برگزاری این جلسات به اشتراک گذاشتن نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها و استفاده از خرد جمعی در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: اشتراک اطلاعات کمک می‌کند ظرفیت برنامه‌ریزی و اثرگذاری سازمان برنامه بودجه مضاعف شود.

منظور با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور به ظرفیت برنامه‌ریزی و نقش نظارتی سازمان برنامه و بودجه عنایت دارند و همچنین معتقد هستند سازمان برنامه باید در حل مسائل کشور نقش مؤثر داشته باشد، تصریح کرد: هر چند اقدامات و کارهای خوبی در سازمان انجام شده و باعث دلگرمی و امیدآفرین است؛ اما چنین نگاهی به سازمان مسئولیت‌ها و وظایف ما را دوچندان کرده است، لذا با تلاش مضاعف مسیر پیشرفت با سرعت بیشتر طی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با هم‌افزایی ستاد سازمان با استان‌ها و بکاری گیری ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها، مسئله‌های بر زمین مانده در استان‌ها با سرعت بیشتر برطرف شود.

منظور تاکید کرد: برخی فرایندها که مشکل دارد سریع‌تر اصلاح شود تا گره‌گشای کار مردم شود.

در این همایش یک‌روزه، رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های اقتصادی و توسعه‌ای، با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار