مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل:

فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی باعث پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی باعث پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی باعث پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود

آیین گرامیداشت بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در مدرسه دخترانه تمام‌تشکیلاتی شاهد شهید یعقوبی ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله حاملان قرآن، گارد پرچم، سرود و فریادهای شادی توسط مربیان و اعضای پیشتازان جهادی برتر در این مراسم اجرا شد.

همچنین مدیر، جمعی از مربیان و اعضای پیشتازان جهادی برتر مدرسه تمام‌تشکیلاتی دخترانه شاهد شهید یعقوبی ناحیه یک اردبیل به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی ضمن حضور در محل سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با اهدای شاخه گل از مدیر و کارشناسان این سازمان تجلیل کردند.

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در این دیدار اظهارکرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی باعث پرورش شخصیت دانش‌آموزان می‌شود.

وی افزود: اجرای مسابقات و فعالیت‌های گروهی توسط سازمان دانش‌آموزی نه تنها باعث افزایش روحیه همدلی، همیاری و همکاری بلکه باعث پیشرفت شخصی دانش‌آموزان می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با اشاره به پرورش دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید گام‌های مؤثر و اساسی در راستای اجرای این مهم داشته باشیم.

نعیمی، هدفگذاری‌های تشکیلات پیشتازان را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: در این استان نیز اقدامات خوبی در همین راستا عملیاتی شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مربیان و پیشتازان جهادی برتر به تعدادی از دانش‌آموزان پیشتاز فعال، کاور و کارت افتخاری خبرگزاری پانا اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار