بارش برف در محورهای شش استان؛ لزوم تردد با زنجیر چرخ

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای شش استان خبر داد و بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف در محورهای شش استان؛ لزوم تردد با زنجیر چرخ

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان های اردبیل، خراسان رضوی، محورهای تبریز-سراب، تبریز-مرند و تبریز-میانه استان آذربایجان شرقی، محورهای کرمان-سیرجان و کرمان-بافت شمال استان کرمان، محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل کندوان و آزادراه کرج به قزوین در محدوده استاندارد تا آبیک هستیم.

وی ادامه داد: بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان کرمان و محور حاجی آباد-سیرجان استان هرمزگان هستیم.

به گفته وی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه از لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد و افزود: تردد در محورهای سرچم-میانه و اسالم-خلخال استان اردبیل، محور سمنان-فیروزکوه استان سمنان، محور کرمان-بافت استان کرمان، محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل کندوان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار