یکی از میادین ورودی یزد به نام سپهبد قاسم سلیمانی مزین شد

یزد (پانا) - رییس شورای اسلامی شهر یزد از نامگذاری میدان ورودی شهر یزد از سمت کرمان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این میدان روبروی روستای محمدآباد قرار دارد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از میادین ورودی یزد به نام سپهبد قاسم سلیمانی مزین شد

به نقل از ایرنا غلامعلی سفید با اشاره به رشادت‌ها و دلاوردمردی‌ها سردار قاسم سلیمانی افزود: این میدان تازه ساز است و هنوز برای آن نامی در شورای اسلامی شهر یزد مصوب نشده بود و اکنون که این سردار سرافزار به فیض شهادت نائل آمدند با درخواست اعضای شورا و طرح ۲ فوریتی بنام سردار سپهد قاسم سلیمانی نام گرفت.

وی اضافه کرد: زادگاه سردار قاسم سلیمانی کرمان است و چون میدان یاد شده به سمت این استان است یکی از دلایل انتخاب این میدان به نام این شهید والامقام همین بوده است.

وی به دیگر دلایل نامگذاری این میدان به نام این شهید اشاره و اضافه کرد: این میدان در نزدیک تیپ الغدیر و همچنین ۲ میدان دیگر به نام‌های سرداران الله دادی و آقابابایی است.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهانشان، در یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار