شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در وحدت و عظمت جهان اسلام است

مشهد(پانا)- مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در وحدت و عظمت جهان اسلام است.

کد مطلب: ۹۹۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در وحدت و عظمت جهان اسلام است

رمضان نیری مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، برگزار شد؛ گفت: غم از دست دادن سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی بسیار سنگین ولی بسیار با شکوه و افتخار آفرین است.

وی افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت خاص بود و شهادت ایشان بغض عظیمی را در گلوی ملت ایران ایجاد کرد و این شهادت موج عظیمی را در رسانه های جهانی بوجود آورد که نشان از کار خدایی دارد.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، که شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود و با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد؛ گفت: انشاالله با قوت و قدرت بیشتر راه سردار سلیمانی را ادامه خواهیم داد.

نیری در پایان تاکید کرد: در دانشگاه، فضا سازی محیطی و نصب بنر تمثال شهید و بهره گیری از ظرفیت های تشکل های مختلف و قرائت قرآن و فاتحه در جلسات مختلف و دعوت از سخنران و برگزاری مراسم ویژه این شهید والا مقام در روز دوشنبه در مسجد شهید تدین پردیس شهید بهشتی برگزار شود و بر حضور حداکثری در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام در روز یکشنبه 15 دی ماه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار