رئیس کل دادگستری کرمان در مراسم عزاداری شهادت مالک اشتر انقلاب :

دشمنان مرتکب خطای بزرگی شدند/انتقام سخت و هولناک در راه است

کرمان(پانا) - رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی،گفت:دشمنان مرتکب خطای بزرگی شدند و یقینا در آینده ای نزدیک تاوان بسیار سنگینی در مقابل این جنایت هولناک که مرتکب شده اند خواهند پرداخت.

کد مطلب: ۹۹۲۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان مرتکب خطای بزرگی شدند/انتقام سخت و هولناک در راه  است

یدالله موحد در مراسم عزاداری ویژه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل نمازخانه دادگستری کرمان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم،مستکبرین و استکبار جهانی بود.

رئیس شورای قضائی استان کرمان اعلام کرد:ملت بزرگ ایران ،مظلومین جهان و جبهه مقاومت قطعا ساکت نمی نشینند و حتما پاسخی دندان شکن و سنگینی به عاملان این حادثه تلخ و جنایت کاران خواهند داد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت:ذهن مردم دیار کریمان مملو از خاطرات و جانفشانی ها و مجاهدت های مخلصانه و در راه خدا و با عشق به ولایت این شهید سرافراز است

وی با بیان اینکه این سردار بزرگ اسلام بیش از 40سال از عمر بابرکت خود را در راه جهاد در راه خدا گذراند،افزود:این شهید والامقام راهی را رفت که اولیای الهی و ائمه اطهار(ع) وسرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزید .

موحد بیان کرد:امروز هرکجا مظلومی حضور دارد یقینا دل شکسته است زیرا علم دفاع از مظلومان و محرومان و مستضعفین را شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در جهان برافراشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:در کمتر سخنرانی از آن شهید والامقام مشاهده می شود که ایشان آرزوی شهادت نکند و بی تاب بود برای رسیدن به یاران شهیدش،بی قرار بود برای پرواز به ملکوت اعلی. و همان طور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)فرمودند در نهایت ایشان آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار