جلسه ای با حال و هوای شهادت

کرمان(پانا) - جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کهنوج با حال و هوای شهادت سردارسپهبد "حاج قاسم سلیمانی" برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ای با حال و هوای شهادت

"منصور دادور" مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جانگداز حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و دیگر همراهان او به فرمانده کل قوا، آحاد شریف ایران اسلامی و همه مجاهدان راه اسلام با اشاره به جایگاه عظمت جهاد این افراد گفت: سردار شهید فرد خوش نامی بودند و راز این محبوبیت کسب مقام جهاد است.

وی با بیان اینکه یاد و نام سردار سلیمانی در تاریخ خواهد ماند افزود: ابعاد وجودی این شهید، بسیار گسترده تر از آن است که در این جلسه بتوانیم به طور کامل مطرح کنیم، اما یکی از برجسته ترین صفات اخلاقی این شهید گرانقدر، اخلاص در عمل است.

دادور از فداکاری، ایمان و اعتقاد قوی، ولایت مداری، دشمن شناسی و بصیرت، اخلاق ، صلابت و شجاعت به عنوان سایر ویژگی های بارز این سردار رشید اسلام و انقلاب نام برد و یادآور شد: در قالب برنامه های فرهنگی در مدارس یاد این شهید والامقام گرامی داشته می شود.

وی بیان داشت: این برنامه های فرهنگی با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و صیانت از میراث گران بهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت و اخلاص و ایثار "حاج قاسم سلیمانی" برنامه‌ریزی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از آگاه سازی دانش آموزان نسبت به اقدامات تروریستی در طول ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و همچنین رسالت دانش آموزان و فرهنگیان در چله دوم انقلاب را از اهداف دیگر برگزاری این برنامه های فرهنگی با محوریت مقاومت در مدارس کهنوج برشمرد.

منصور دادور، قرائت پیام مقام معظم رهبری در صبحگاه مدارس و آغاز امتحانات، برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ، فضا سازی محیط مدارس با پرچم مشکی، طنین انداز کردن صدای مرگ بر آمریکا را از دیگر برنامه های ویژه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدارس کهنوج عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری نشست های روشنگری، نصب بنر و تمثال زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی، قرائت قرآن و فاتحه توسط دانش آموزان و معلمان و برگزاری زیارت عاشورا از دیگر برنامه های مدارس شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار