تجمع بزرگ و باشکوه مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهردرعزای سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی

اسلامشهر(پانا) - به مناسبت شهادت سردار سرافراز و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت تجمع بزرگ و باشکوه مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تجمع بزرگ و باشکوه مردم  و مسئولین شهرستان اسلامشهردرعزای سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی

اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر درقالب دسته‌های عزاداری از نقاط شهر حرکت کرده و در ابتدای بلوار امام حسین (ع) شهر تجمع نمودند و در زیر قطرات باران در رثای سرداردل‌ها و مالک اشتر ایران سردار قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختند.

در این مراسم باشکوه که مردم ولایتمدار،امام جمعه و نماینده ولی فقیه،خانواده‌های معظم شهدا،اعضای شورای اسلامی وشهردار، مدیران ومسئولین شهری و اصحاب رسانه حضور داشتند،مردم ضمن میثاق با خون مطهر و پاک شهیدان والامقام و بیعت مجدّد با مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام نمودند.

مردم انقلابی شهرستان اسلامشهراعلام کردند، تا جان در بدن دارند وتا آخرین قطره خون خود ازآرمانهای پاک این شهدای مظلوم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته و پشت سر ولایت فقیه و فرمانده کل قوا رهبرخود ایستاده اند

حاضرین در این تجمع از مسئولین و فرماندهان ارشد نظام درخواست نمودند که درواکنش به این عمل وحشیانه تروریستی ساکت نبوده و انتقام سختی از عاملین و بویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بگیرند .

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار