استاندار زنجان؛

مدیران به فکر به نتیجه رساندن موضوعات نیستند / تمایلی به دیدار با مدیرانی که کار را به پایان نمی‌رسانند، ندارم.

زنجان (پانا) - فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در کار گروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده، پس از تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی از عملکرد مدیران گلایه کرد

کد مطلب: ۹۹۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیران به فکر به نتیجه رساندن موضوعات نیستند / تمایلی به دیدار با مدیرانی که کار را به پایان نمی‌رسانند، ندارم.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در کار گروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: همه باید بدانند راه شهید ادامه دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه دلباختگان مقاومت و همه مردم ایران خونخواه شهید سلیمانی هستند، گفت: آن شهید علاوه بر محبوبیت در بین مردم ایران، محبوبیت بالایی در بین مردم جهان اسلام داشتند.

وی با بیان اینکه کسانی که دست به این جنایت زدند باید بدانند با درست کردن شو و با ساخت توئیت‌ها و مصاحبه‌های مختلف نمی‌توانند مردم را فریب دهند، گفت: یک رئیس جمهور خیلی باید ضعیف باشد که دستور ترور صادر کند.

حقیقی با بیان اینکه انتقام سختی در انتظار فاسدان و جنایتکاران است، گفت: این ترور یک اشتباه استراتژیک بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت در داخل کشور شد، عنوان کرد: دنیا دید که ایران در مواجهه با دشمنان یک خانواده است و در مقابل مصالح ملی متحد است.

به گزارش فارس؛ وی با اشاره به ارزش و جایگاه سردار سلیمانی بیان کرد: وی عمر خود را در مسیر مبارزه با تفکیری‌ها و داعشی‌ها صرف کرد.

حقیقی با بیان اینکه ایران اسلامی از سردارانی چون سردار سلیمانی زیاد دارد، اضافه کرد: این شهادت چهره سپاه ارزشمند را به نمایش گذاشت.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه ایراد و اشکال این است که کار را به سرانجام نمی‌رسانیم، گفت: این در حالی است که نامه مکتوب به هم ارسال می‌کنیم، ولی برای کار عملیاتی علاقه نداریم.

وی با بیان اینکه در مورد راشاکاسپین، اطلاعات یک پارچه نشده است، گفت: در حالی که اطلاعات هر اداره متفاوت اعلام می‌شود، اما درست است و به همین خاطر قرار بود با یک جلسه موضوع شرکت راشاکاسپین به صورت یک پارچه حل شود.

حقیقی با اشاره به مشکلات ۲۵ ساله ساماندهی پسماند عنوان کرد: در این بخش نیز موضوعات به هم پاس کاری می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه به همه مدیران اختیار داده شده است، بیان کرد: تمایلی به دیدار با مدیرانی که کار را به پایان نمی‌رسانند، ندارم.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای به صورت دقیق و کارشناسی در مورد راشاکاسپین برگزار شود، بیان کرد: کارهایی در این شرکت انجام شده که باید بررسی شود.

حقیقی با بیان اینک ایجرود یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان زنجان است‌ گفت: نقشه راهی برای ان شهرستان در نظر گرفته شده و برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید گزارشی از اقدامات در این شهرستان ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار