اردوی جهادی-آموزشی "پویش بغل دستی"

تهران(پانا)- دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مدرسه علامه حلی 3 با حضور در مدرسه آزادگان میگون "پویش بغل دستی" را برگزار کرد.

کد مطلب: ۹۹۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی جهادی-آموزشی "پویش بغل دستی"

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روز پنجشنبه 12 دی ماه1398 ، 40 نفر از دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مدرسه علامه حلی 3 با حضور در مدرسه آزادگان میگون در بخش رودبار قصران همراه با 70 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم این مدرسه "پویش بغل دستی" را برگزار کردند .

در این پویش که مینایی کارشناس مسئول دوره اول آموزش متوسطه منطقه1 نیز در آن حضور داشت، دانش آموزان در گروه های کوچک دو یا سه نفره سازماندهی شدند و در کنار یکدیگر هم آموزی کردند. این شیوه از انتقال تجربه و دانش در میان دانش آموزان بسیار محبوب و موثر است .

در این پویش با حمایت یک موسسه ی آموزشی ده ها جلد کتاب رایگان در میان دانش آموزان توزیع شد. همچنین جلیلی و همکارانش از پژوهشسرای آسمان آموزش و پرورش منطقه1 با حضور در این پویش به عنوان فعالیتی تفریحی- علمی به دانش آموزان کمک کردند تا یک دست سازه(آدمک تعادلی) بسازند .

دانش آموزان مدرسه علامه حلی 3 آموزش و پرورش منطقه1 پیش از این نیز تحت عنوان اردوهای جهادی با دانش آموزان سایر مدارس هم آموزی کرده اند از جمله در نصرت آباد سیستان و بلوچستان، که این دانش آموزان علاوه بر فعالیت های عمرانی، در پروژه هایی آموزشی و در محیطی صمیمی با دانش آموزان آن منطقه تبادل تجربه نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار